Pozdravujem vás priatelia od gladiol,

07.01.2013 15:34

 

Pozdravujem vás priatelia od gladiol, 

Opäť sa snažíme vydať nový zpravodaj Naše Gladioly- jubilejné číslo, s  ktorým si zároveň chceme pripomenúť 10-te výročie založenia spolku Gladiola Martin. Takmer každý by mohol malým dielom prispieť, aby sa nový zpravodaj s poradovým číslom 10 vydaril. Všetkých ktorým zasielam tento mail chcem poprosiť o spoluprácu pri dodaní materiálu, v rámci vlastných možností. Šlo by najmä o dodanie introdukcie pre r. 2013 t.j. fotografie sort a stručný popis /priatelia Koníček, Šaran, Mimránek, Vaník, Mikulášek, Roman, Mindár,  prípadne ďalší./ Uvítal by som akékoľvek ďalšie fotografie z výstav ktorých mám veľmi málo, napr. na CD- čku prípadne zaslať na  moje mailové adresy /sú na stránke www.gladiolylelek.sk/. Niekoľko príspevkov už mám, uvítal by som aj ďalšie s akoukoľvek témou, napr. Moja sezóna, Postrehy z výstav, Fejtón, Moje šľachtenie, a pod. Osobitne chcem poprosiť Dušana Slošiara o zaslanie materiálu z českých výstav a termíny výstav na r.2013 a zároveň aj zaslanie fotiek najmä zo slovenských výstav ktorých budeš mať zrejme veľa. Tiež by som Ťa prosil o introdukcie s fotkami od českých šlachtiteľov. Zároveň sa Ti  Dušan ospravedlňujeme že sme nezaslali opisy z jednotlivých výstav ale z rôznych dôvodov to nešlo, ale už ich dokončujeme.  Podobne prosím aj Leoša Rýznara o fotografie, predpokladám že niečo pofotil na Slovensku. Jardo Koníček, určite budeš mať hodne introdukcie, prosím zašli čo môžeš, možno  tvoje  veci budem mať aj od Dušana Slošiara, ale radšej dvakrát ako nič..  Samozrejme naše materiály ak bude záujem, budú poskytnuté pre zpravodaj Gladiris /výstavy,články, introdukcie, kalendár výstav a.p./. Petr Mimránek, prosím ak môžeš, napíš pre náš zpravodaj tvoje osobné hodnotenie a postrehy z  výstav Gladiola Martin na ktorých si sa zúčastnil. Ďakujem. Termín dodania  neurčujem, ale čím skôr, tým lepšie. Ak môžete,  do Vianoc by to bolo vítané. Nové číslo chceme vziať našim členom na výročnú schôdzu Gladirisu do Otrokovíc. Prepáčte že som každému osobitne  nezaslal mail s týmito požiadavkami, ale z časových dôvodov to nie je možné.

  Vopred srdečná vďaka za každý zaslaní materiál, veď všetko čím prispejete obohatí našu spoločnú záľubu. Prajem vám všetkým  príjemné sviatky, a v Novom roku dobré zdravie, aby sme sa s chuťou mohli pustiť do ďalšej sezóny pestovania našich obľúbených kvetov.